Saturday 12 February 2022

Hoe Bepaal Je Welk Vrouwen Parfum Best Bij Je Past - Beauty Pauze - Geuren Quiz

Hallo daar..... Ben je op zoek naar een nieuw vrouwen parfum? Zou je meer willen weten over de dames geuren quiz die ik gisteren deed?


Aangezien ik gisteren een ontmoeting had met Cara Peeters van Beauty pauze, leek het me wel leuk om wat last-minute Valentine's geschenk ideeën te delen. Elke vrouw wordt toch graag verwend? Zou ze nee zeggen tegen een nieuw vrouwen parfum als geschenk? Dat betwijfel ik toch. 😉


Een deel van mij keek er naar uit om Cara te ontmoeten. Het was de eerste keer dat ik iemand ging ontmoeten met het oog op een blog post. Daarom ook dat een ander deel van mij er helemaal niet naar uitkeek. Oh ja, ik heb een gespleten persoonlijkheid. Nee, natuurlijk niet. Of wel? 😰

Misschien kan ik me beter nader verklaren, de Blogger, Influencer was enthusiast, maar de schuchtere kant van mij, die ik tracht verborgen te houden, keek er tegenop iemand nieuw te ontmoeten. Klein innerlijk conflict, maar de nieuwsgierige ik won deze keer. Is dat niet geweldig? Stel je voor wat er zou gebeurt zijn anders. Ja niks uiteraard. 😎

Wie is Cara Peeters?

Ze is een onafhankelijke partner van LR.
Ze zijn een van Europa's toonaangevende directe verkoopondernemingen. Hun hoogwaardige "Gemaakt in Duitsland" gezondheids- en schoonheidsproducten, evenals hun unieke zakelijke kansen, wekken enthousiasme bij miljoenen klanten en duizenden verkooppartners over de hele wereld.

De ontmoeting

Zodra Cara de deur opende, begonnen we te praten over vanalles en nog wat dat ik niet deel in deze blogpost, maar we hadden het ook veel over dames geuren en vrouwen parfum. Eerst gaf ze me een paper met een quiz. 😊


Afhankelijk van mijn keuzes (A, B, C, or D), kon ze bepalen wel type parfum het best bij mij zou passen. 
Ik was blijkbaar een D type. Een beetje deprimerend als je jezelf altijd als een A hebt beschouwd. 😂

 Ok, ik kon 7 dames geuren uitproberen die onder type D vielen. Ze gaf me een boekje met strookjes om eerst op te spuiten vooraleer ik ze op mijn huid zou proberen. Er waren 2 geuren die me het meest aanspraken. Ik deed de ene op mijn linker pols en de andere op mijn rechter. Kwestie van een beetje in evenwicht te blijven. 😀



Sensual Grace

Fascinerende geur die verleidt tot dromen
Sensueel boeket van pruimen-, heliotroop-, gourmand- en vanillenoten
Geur: bloemig, groen, elegant
Geurkarakter: vrouwelijk, mysterieus
Voor vrouwen met een gevoel voor elegantie en gratie

Een interpretatie van moderne vrouwelijkheid, elegantie en mysterieuze sensualiteit. Sensual Grace is een
fascinerende geur van roos, vanille, sensuele jasmijn en een kostbare, aromatisch-zoete gourmandnoot.
Een betoverend parfum dat je verleidt om te dromen en je sensuele, vrouwelijke uitstraling elegant accentueert.



Mijn mening over de Sensual Grace

Hij kwam wel behoorlijk straf over in het begin, maar dat beterde na enkele minuten. De geur van dit parfum bleef ongeveer 10 uur op mijn pols hangen. Ik was volledig voor deze dames geur gewonnen, maar mijn man vond dit de mindere van de 2 die ik probeerde. 😕

Santorini

Geur: Bloemig - Fruitig
Pure betovering met fresia, jasmijn en muskus

LR Classics Santorini Eau de Parfum - als een zonsondergang die de zintuigen boeit.

Het betoverende eiland is de naam voor een geur die met zijn bloemig-warme intensiteit doet denken aan een Griekse zomerdag met turquoise blauwe lucht en kristalheldere zee. Verleidelijke fresia's worden getransformeerd in een weelderig hart van jasmijn, perfect afgerond door muskus.


Mijn mening over de Santorini

Ik hield ervan hoe zacht en bloemig deze geur was. Hoewel deze bij mij op de tweede plaats kwam, kon ik na ongeveer 12 uur nog steeds de geur op mijn pols oppikken, wat een enorm pluspunt is. Een ander belangrijk feit is dat mijn man deze het lekkerst vond. 😍

Conclusie

Dit was zo'n leuke test. Voordat ik echter mijn definitieve beslissing neem, ga ik de andere 5 van type D ook eens op mijn pols uitproberen.

Woon je in België of Nederland, niet al te ver van Hamme (bij Dendermonde, Sint Niklaas), en vind je het moeilijk om te bepalen welk vrouwen parfum te gebruiken, dan zou ik een afspraak maken met Cara. Je kan gemakkelijk contact met haar opnemen door op de link tree op haar Instagram-profiel te klikken.

Weet je al wat jouw favoriete dames geuren zijn, dan kan je gewoon ook zonder probleem naar haar website gaan.



Ze heeft trouwens naast vrouwen parfum ook een mooie reeks mannen parfums om uit te kiezen. Daar deel ik binnenkort nog wel een blog post over.

Momenteel kan je ook een interessante promotie op haar website vinden voor Valentijn. 
Mix-set van 2 voor 45,99 €
Kies uit onze designer Eau de Parfums.

Voor haar:

Rockin' Romance - Eau de Parfum
Beautyqueen by LR - Eau de Parfum
Harem - Eau de Parfum
Pseudonym - Eau de Parfum
Heart & Soul Eau de Parfum
Brilliant Look - Eau de Parfum
Sensual Grace - Eau de Parfum
Femme Noblesse - Eau de Parfum
Jungle Woman - Eau de Parfum
Voor hem:

Ocean´Sky - Eau de Parfum
Terminator - Eau de Parfum
Jungle Man - Eau de Parfum
Just Sport - Eau de Parfum
Racing - Eau de Parfum
Metropolitan Man - Eau de Parfum

Volg gewoon deze link als je er meer over wil weten.

Hoop dat je mijn blog leuk vindt.....Tot volgende keer.....Geniet van je dag 

Renata (Seadbeady)

Vond je deze post leuk? Mis nooit meer een post in de toekomst en ontvang hem in je Email inbox  

Volg me op Instagram

Volg me op Bloglovin om posts op te slaan, collecties te maken, en tegelijk andere blogs te volgen.  

Kom naar mijn Facebook group om meer betrokken te worden, als je in mijn volgende geschenkengids wil zijn, of om enkel maar op de hoogte te blijven 

Wil jij volgende keer op mijn blog zijn?? Had je graag dat ik een review schrijf voor jou?? Stuur me een bericht.

Vond je deze blog post leuk? Deel hem dan met je vrienden door de knoppen hieronder te gebruiken of laat me weten wat je ervan dacht in een comment.

7 comments:

  1. Wat leuk dat je de parfum kon testen, nu nog een geur vinden die je man ook lekker vindt.

    ReplyDelete
  2. Oehh dat is nog eens interessant en lijkt me erg leuk om te doen. Zou benieuwd zijn wat er bij mij uitkomt.

    ReplyDelete
  3. Heel interessant dit. Parfums zijn heerlijk ik kan niet zonder.
    Xx

    ReplyDelete
  4. Wow, such an amazing post. I like your blog.

    ReplyDelete
  5. Dit lijkt me erg handig, want ik weet dus nooit welke geur bij mij past.

    ReplyDelete
  6. Wat een handige tips! Ik kies altijd maar wat ik lekker vind. Haha

    ReplyDelete
  7. Hi.... If you are looking to buy fashion related products I have again some great products for women in the line and this is probably one of my favorite collections I have come across recently.

    ReplyDelete

Your reaction will be visible after being approved

How to connect with European Brands or Small shops and Bloggers or Influencers

Hi There.....Would you like to connect with others? Yes..... Cool..... I might have the perfect solution for you..... No..... Ok, I am cool ...