Sunday 30 January 2022

Waar Kan Ik Interieur Inspiratie vinden - Nuuw At Home - Wanddecoratie

Hallo daar..... Hou je ervan om je huis op te frissen met wanddecoraties? Misschien kan ik je wat interieur inspiratie geven?


Ik hou van wanddecoraties, en sinds we net verhuis zijn is dit het perfecte moment om iets nieuws te proberen. We zitten met nog heel wat dozen die nog niet uitgepakt zijn, maar alles staat al wel terug in elkaar.  ๐Ÿ˜€

Ik ben wel super blij dat we nu in ons bed slapen terug en niet meer op de grond. We hebben ook terug kleren in onze slaapkamerkast liggen. Ok, ik geef toe dat het niet alleen kleren zijn, maar ook een paar zakken met wol en een trui die terug uitgedaan moet worden. ๐Ÿ˜ณ

Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik ben wie ik ben. Er werd mij niks gevraagd toen mijn moeder en vader mij maakten dus is het ook niet mijn schuld dat ik over creatief ben. Je had toch niet gehoopt dat ik het op mezelf zou steken? ๐Ÿ˜ฒ

We zijn er nog niet toe gekomen om wanddecoraties te hangen in ons nieuwe appartement. Deze olifant die Nuuw at home me als geschenk zond in ruil voor mijn eerlijke mening komt dus super goed van pas en zal als eerste aan onze muur prijken. ๐Ÿ˜


Over NUUW at home

Welkom bij NUUW at home. Dรฉ webshop met mooie, vernieuwende eyecatchers voor in huis. Wanddecoratie die met veel passie en liefde door ons bedacht en ontworpen is en door fijne samenwerkingspartners geproduceerd. Ons ultieme doel is om jouw interieur nรณg mooier te maken en ervoor te zorgen dat je jezelf helemaal thuis voelt.

Je vindt bij ons voornamelijk decoratie voor aan de muur, maar deze zijn uiteraard ook geschikt om op een wandplank of meubel neer te zetten. Onze items zijn tevens leuk om cadeau te doen aan een dierbare. Neem snel een kijkje in onze webshop en/of bekijk onze inspiratiefoto's om te zien welke wanddecoratie jou het meeste aanspreekt!

THERE IS ALWAYS SOMETHING NUUW COMING!


Olifant - ร˜40cm (15.75 inch)

Into the Wild! Deze olifant uit de zwarte collectie van NUUW at home is een prachtig gedetailleerde wanddecoratie voor in huis. Perfect voor iedere (wilde) dierenliefhebber, die het leuk vindt om dit terug te laten komen in het interieur.
Model: rond 
Materiaal: 3mm acrylaat
Formaat: 40cm 

Styling advies

Deze olifant is uit zwart acrylaat gehaald door middel van lasersnijden, een techniek waarmee materialen met behulp van een laserstraal uiterst nauwkeurig worden uitgesneden. 

Olifanten leven graag in groepen, daarom hebben wij in onze zwarte collectie bijpassende items ontworpen. Dit item is mooi te combineren met bijvoorbeeld de indiaan en de veer. Een zijde van dit item is mat zwart, de andere zijde is glanzend. Zo kun je eens afwisselen of gaan voor de look die het beste past in jouw interieur. Bekijk voor meer inspiratie onze inspiratiefoto's!  

Je kunt deze eyecatcher (in een plaathouder) op een meubel of wandplank neer zetten of ophangen aan de wand. In onze webshop bieden we een aantal mogelijkheden aan om onze wanddecoraties neer te zetten of op te hangen.

Let op

Deze wanddecoratie van acrylaat kan kwetsbaar zijn vanwege de afbeeldingen die er uit zijn gehaald, wees dan ook voorzichtig bij het hanteren en plaatsen hiervan! Deze producten worden tevens geleverd met een beschermfolie, dit om te voorkomen dat het product beschadigd tijdens het transport. Verwijder deze folie voorzichtig alvorens het item te plaatsen.


Mijn opinie over de Olifant Wanddecoratie

Op het eerste zicht dacht ik, oh nee, ik ga een negatief punt van kritiek moeten geven op deze wanddecoratie. Zodra we het uitpakten zagen we dat de voorkant zeer mooi was, maar als we dan naar achterzijde keken zagen we zwarte strepen en iets dat op blaasjes leek. ๐Ÿ˜ฑ

Dan las ik de informatie op de website nog eens en moest ik lachen. Uiteraard zijn er blassjes en donkere strepen, omdat er een beschermende film op zat. Jonge toch, ik had me opgewonden over niets. Je kan nooit te voorzichtig zijn? Oh, jawel hoor. ๐Ÿ˜


We kozen de matte zijde, dus plakten we de zelfklevende strips op de glanzende zijde. Dan duwden we het tegen de muur voor ongeveer 30 seconden, en daar was ie. ๐Ÿ˜Š


Staat hij niet majestueus in mijn gang, en nu kan ik mensen vragen: "Kan je de olifant in de kamer zien?" Zo belangrijk kan wanddecoratie soms zijn. ๐Ÿ˜‰

Nuuw at home heeft nog veel meer interieur inspiratie op zijn website zoals wanddecoraties met dieren, de natuur, voor kinderen en zelfs abstract. 

Hoop dat je mijn blog leuk vindt.....Tot volgende keer.....Geniet van je dag 

Renata (Seadbeady)

Vond je deze post leuk? Mis nooit meer een post in de toekomst en ontvang hem in je Email inbox  

Volg me op Instagram

Volg me op Bloglovin om posts op te slaan, collecties te maken, en tegelijk andere blogs te volgen.  

Kom naar mijn Facebook group om meer betrokken te worden, als je in mijn volgende geschenkengids wil zijn, of om enkel maar op de hoogte te blijven 

Wil jij volgende keer op mijn blog zijn?? Had je graag dat ik een review schrijf voor jou?? Stuur me een bericht.

No comments:

Post a Comment

Your reaction will be visible after being approved

How to connect with European Brands or Small shops and Bloggers or Influencers

Hi There.....Would you like to connect with others? Yes..... Cool..... I might have the perfect solution for you..... No..... Ok, I am cool ...